Foresty

Cześć i czołem! Witaj w Foresty! 🌲

W świecie najlepszych koszulek, naturalnych inspiracji i nieustannie powiększających się lasów.

Kim jesteśmy i skąd się wzięliśmy?

Lubimy mówić, że wzięliśmy się z lasu, tam spędzamy większość wolnego czasu i to właśnie tam wpadamy na najlepsze pomysły... Nie inaczej było z Foresty! Spacerując po górach, zmęczeni słabą jakością ubrań w sieciówkach zaczęliśmy myśleć o własnych... Ostatnie tygodnie spędziliśmy nad dopracowywaniem pomysłu, a strona na której jesteś świadczy o tym, że pomysł jest już bardzo bliski realizacji!

Zabierz wspomnienia ze sobą

Pierwszy produkt to koszulka na co dzień, która pozwoli Ci zabrać najlepsze wspomnienia ze sobą... Każdy kojarzy Morskie Oko,  bardziej wprawni wędrowcy skojarzą też Świstówkę, która prowadzi z Doliny Pięciu Stawów do Morskiego Oka, to właśnie kadr z tej drogi był inspiracją do powstania tej grafiki.

Nie bylibyśmy sobą gdybyśmy nie przytoczyli Ci kilku szczegółów technicznych...

Materiał: Długo szukaliśmy odpowiedniego materiału, który sprosta codziennym wyzwaniom i będzie komfortowy w noszeniu. Zdecydowaliśmy się na bawełnę z dodatkiem elastanu, dzięki czemu koszulki są przewiewne, lekkie, a dodatkowo elastyczne i bardzo komfortowe w codziennym użytkownianiu.

Grafika: Inspirowana prawdziwym Tatrzańskim widokiem

Bezpieczeństwo: Dodaliśmy mały akcent, w postaci odblaskowego napisu Foresty na karku, który poprawi Twoje bezpieczeństwo po zmroku

Inspiracja

Morskie Oko

Inspirujemy się otaczającym nas światem. Stawiamy na produkty, z którymi można się utożsamić. Nasza pierwsza koszulka inspirowana jest zdjęciem wykonanym rok temu... Była 6 rano kiedy wyruszliśmy ze Schroniska w Dolinie Pięciu Stawów do Morskiego Oka. Wybraliśmy drogę przez Świstówkę, bo w planach na ten dzień była jeszcze Mięguszowiecka Przełęcz pod Chłopkiem. Słońce już wzeszło, a my schodziliśmy do Morskiego Oka... Widzicie odbicie Morskiego na niebie?

Wyprodukowano w

Polsce

Jesteśmy z Polski i właśnie tutaj odbywa się cała produkcja koszulek. Od pomysłu, przez wybór materiałów, opakowań, dodatków aż do produkcji i testów wszystko w Polsce!

Polish flag

Szczegóły, które mają znaczenie

Eco

Natura jest naszą inspiracją, warto o nią dbać, dlatego też stawiamy na produkty ekologiczne i biodegradowalne. Metki 3D, które znajdziecie z przodu koszulki wykonane są z ecoskórek, etykiety i opakowania są biodegradowalne, a każde zamówienie przyczynia się do powiększania obszarów lasu w Polsce, ale o tym za chwilę...

Fundacja

Las Na Zawsze

Lubimy wspierać fajne inicjatywy, Las na Zawsze to fundacja, która sadzi lasy. Lasy Na Zawsze są bioróżnorodne i zarządzane przez naturę. Nie można ich wyciąć i znajdują się na ziemi, która na zawsze ma być obszarem leśnym. Bo mają rosnąć zawsze. Dla nas. Dla przyszłych pokoleń. Dla Ziemi.

Każde zamówienie w Foresty to m2 lasu na zawsze.

Ciężko pracujemy nad tym aby sprzedaż ruszyła jak najszybciej, dołącz do newslettera i dowiedz się o niej jako pierwszy!

Mamy dla Ciebie masę bonusów:

Jako pierwszy dowiesz się o przedsprzedaży

Zgarniesz rabat, o którym inni mogliby tylko pomarzyć!

Zdradzimy Ci kulisy produkcji w cotygodniowym mailu

Dostaniesz dostęp do zdjęcia inspiracji w pełnej rozdzielczości! - na tapetę, do druku, pełna dowolność wykorzystania

Foresty t-shirt

Dołącz do świata Foresty

Zgarnij rabat i zdjęcie będące naszą inspiracją